15 Kasım 2013 Cuma

Bir yıllık ana-babalık deneyimi

Bütün dünyadaki insanlar olarak farklarımıza rağmen çocuk yetiştirmekte karşılaştıklarımız üç aşağı beş yukarı aynı. Çizer Grant Snider ilk senede yaşadıkları ana-baba deneyimlerini çok sade ve öz bir şekilde çizmiş. Bu çizimler sanırım bizimde yaşadıklarımızı özetliyor.

Bir zamanlar zararsız olarak düşünülen eşyalar artık  tehlike doludur.



İnsan yeni korkular geliştiriyor.


En güzeli de bu sanırım. Anne baba olarak bir yılın sonunda bir şey çok açık o da kendimin (me) biz (we) haline geldiği.


Grand Snider'ın Incidental comics sayfaları harika çizimlerle dolu.

1 yorum:

  1. Merhaba,
    Öcelikle ikizlerinizi Allah size bağışlasın. Çok tatlılar. Belli zorlukları atlatmışsınız . Eminim şimdi zaman ne çabuk geçti diyorsunuzdur. Darısı başıma diyorum ben de. Sizin gibi örekleri görünce. Bende tek yumurta ikizi annesiyim.37 haftalık aldım kucağıma. Beş buçuk aylık oğullarım. Size bebek arabaları hakkında bilgi edinirken rastladım. Blogunuz gerçekten çok güzel. Yasadığınız her şeyi güzel aktardınız. Tebrikler:) Bastan okumaya basladım blogunuzu fikir edinmek için. İnanın kendimden çok şey buldum. Bazı eşya seçimine kadar fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla hemen hemen aynı şeyleri tercih etmişiz.. Blogunuzu takip etmeye çalışıcam. Yeni yazılarınızı bekliyorum.. Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil