1 Aralık 2013 Pazar

İlginç Diyaloglar

1:
Ben: Can saçlarını taramayalım çirkin olsun kızlar da beğenmesin.
Can: Beğensin
Ben: Beğenmesinler sen bana kal
Can: Hayır kalmıcam
Ben: Ben naparım o zaman
Can: Sen babaya kal !..
2:
Ada babasına kızınca;
Ada: Baba sen evine git
Babası: Benim evim burası
Ada: Hayır babaannenin evine git.

3:
Babası kitabın yırtıldığını zannedip kitabı kim yırttı sordu;
Can: Ben yırttım
Baba: Yanlış görmüşüm yırtık değilmiş
Ada: Baba sen de herşeyi yanlış söylüyorsun...

4:
Gece pijama giydirmek için peşlerinde koşmaktan yorulunca;
Ben: Aynı şeyi on kere yapıyorum çok yoruluyorum
Can: Anne enerjin mi bitiyor?
Ben: Evet, ben kaçıp biraz gideyim dinleneyim
Ada: Baba ne yapacak o zaman?

5:
Ben:Ada sütün bitti mi?
Ada: Bitti
Ben: Emin misin?
Ada: Eminim hayır Emineyim

6:
Ada: Anne sen sadece Can'ın annesi olma. Sadece Can'ın annesi olursan şişman olursun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder